مجموعه دِوَک

خدمات مشاوره اخذ اقامت کانادا و استرالیا

مجموعه دِوَک

خدمات مشاوره اخذ اقامت کانادا و استرالیا

سرگرمی و تفریح در کانادا

تفریحات کانادا


هر کشوری تفریحات خاص خود را دارد. تفریح در کانادا بخش‌های جذابی دارد که در این مقاله به شما معرفی می‎ کنیم. در هر فصلی به تفریح‌های خاصی دسترسی دارید.

اما بهترین فصل تفریح در اقامت کانادا فصل زمستان است. شما می‌توانید در این فصل به دیدن خرس‌های قطبی بروید. برای این کار به شهر چرچیل در کانادا بروید و از موجودات عظیم الجثه دیدن کنید.

اگر این موضوع برایتان جذاب است، با وسیله نقلیه‌های مخصوص به این مناطق هدایت می‌شوید. ساختار این خودروها به گونه‌ای است که از شما در برابر حیوانات محافظت می‌کند.

همچنین اقامتگاه‌های امنی نیز در این مناطق وجود دارد که شما پس از طی مسافتی می‌توانید در آن استراحت داشته باشید.

قایقرانی در رودخانه بو، یکی دیگر از تفریحات جذاب کاناداست. افرادی که عاشق آدرنالین باشند از تفریحات سرعتی و دارای ارتفاع لذت می‌برند.

اما این قایقرانی با آن چیزی که در ذهنتان آمده کاملا متفاوت است. مسیرهای این رودخانه پر از فراز و نشیب و با ناهمواری‌های شدید است. اگر خواستید در این تفریح شرکت کنید خود را در قایق محکم نگه دارید تا به بیرون پرتاب نشوید.

اما مگر می‌شود به کانادا بروید و آبشار نیاگارا را نبینید؟ این آبشار 12000 ساله در مرز بین اروپا و امریکا قرار دارد. در کنار این آبشار زیپ‌لاین با مسیری طولانی وجود دارد. 4

خط موازی زیپ لاین در فاصله 600 متری از آبشار در کنار هم قرار گرفته که می‌توانید این تفریح در کانادا را به همراه خانواده‌‍تان انجام دهید. برای شرکت در این تفریح وزن شما باید کمتر از 130 کیلوگرم باشد. اما اگر دل و جرئت این کار را ندارید حتی دیدن این منظره و عکاسی از آن نیز برای شما یک خاطره جذاب خواهد شد.

برای تحصیل در کانادا با شماره های ما تماس بگرید

تفریحات زمستانی در کانادا

تفریحات زمستانی

همانطور که می‌دانید در کانادا بیشتر ماه‌های سال شاهد برف هستیم. تفریحات زمستانی در کانادا طرفداران زیادی دارد.

اگر بخواهم اصل قضیه را به شما بگویم این است که در فصل زمستان حوصله‌تان سر نمی‌رود. سورتمه سواری در فصل زمستان یک تفریح هیجان انگیز برای علاقمندان است.

علاقمندان می‌توانند از ماه اکتبر تا آوریل در منطقه یوکان و رشته کوه‌های راکی به این تفریح بپردازند. سورتمه سواری با حیوانات اسب و سگ انجام می‌شود.

برای ماشین سواری بر روی یخ به شما پیشنهاد می‌کنیم به منطقه کبک بروید. این ورزش در این منطقه رواج زیادی دارد. شما با این ماشین‌های مخصوص می‌توانید هیجان و سرعت را بر روی برف و یخ تجربه کنید.

از پیاده‌روی بر روی برف نترسید. اگر نگران زمین خوردن بر روی برف هستید شما به یک جفت کفش مخصوص پیاده‌روی دارید که در تورهای اسنوشوئینگ در اختیارتان می‌گذارند.

حتما دلتان می‌خواهد در وسط سرما و برف در حوضچه آبگرم قرار بگیرید. این کار یکی از تفریحات کانادایی‌هاست. در فضای باز و حتی موقع بارش برف حوضچه‌های آبگرمی را قرار داده‌اند که یک تجربه متفاوت از تفریحات زمستانی داشته باشید.

اما این پایان تفریح در کانادا نیست. تله کابین معروف در کلمبیا، ماهیگیری در یخ، اسکی از دیگر تفریحات زمستانی در کاناداست.

این تفریح در کانادا را از دست ندهید

اگر عاشق ارتفاع هستید و احیانا داروی قلب  مصرف نمی‌کنید یک تفریح در کانادا به شما معرفی می‌کنم که تا ابد در خاطرتان بماند.

بلندترین قله کانادا در کبک قرار دارد. شما در این منطقه مسکونی می‌توانید پرش از ارتفاع زیاد آن هم حدود 200 فوت را تجربه کنید. اگر از بالای این قله به پایین نگاه کنید متوجه دریاچه‌ای زیبا در زیر پایتان خواهید شد.

پس از سقوط به سمت پایین قله قسمتی از بدن شما به سطح این دریاچه برخورد می‌کند که می‌تواند هیجان را چند برابر کند.

برای انجام این تفریح در کانادا باید دل شیر داشته باشید. امکانات امنیتی این تفریح برقرار است. باقی داستان به شجاعت شما بستگی دارد.

بزرگترین باغ گل دنیا ، باغ بوچارت کانادا

باغ گل کانادا


باغ بوچارت کانادا در شمال شهر ویکتوریا قرار دارد. همچنین اگر از شهر ونکوور حدود 100 کیلومتر رانندگی کنید بعد از 30 دقیقه حرکت به این مجموعه می‌رسید. البته همه روزه اتوبوس‌ها مسیر حرکت از مبدا شهر ویکتوریا به سمت باغ بوچارت و خلیج سوارتز حرکت می‌کنند.

این باغ بزرگ در خلیج برنتوود قرار دارد. شما می‌توانید حدود 4 ساعت در بوچارت قدم بزنید و از طبیعت رنگارنگ آن لذت ببرید. البته این زمان پیشنهاد ماست. شما اگر بخواهید تمامی قسمت‌های این باغ بزرگ را تماشا کنید، باید چند روز وقت صرف آن کنید.

بزرگی این مجموعه به اندازه‌ای است که در برخی فصول تعداد 500 نفر پرسنل باید در این مجموعه مشغول به کار باشند که طبیعت این فضا زنده بماند. این نگهداری به سادگی نیست. هر گیاهی نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارد که بهتر است توسط تیم متخصص انجام شود. به شما توصیه می‌کنیم اگر حتی برای مدت کوتاهی مجوز اقامت کانادا را تحت اختیار داشتید، سری به جذابیت‌های توریستی این کشور بزنید.

اما توجه داشته باشید برای اجازه ورود به این مجموعه باید به ازای هر تعداد نفر هزینه ورودی پرداخت کنید. این‌جا یکی از مکان‌های تفریحی اقتصادی در کاناداست.

اگر به قصد گردش به کانادا سفر کرده‌اید می‌توانید یکی از روزهای خود را در باغ بوچارت کانادا سپری کنید. قطعا خاطره‌ای که از آن برایتان باقی می‌ماند بسیار دل‌انگیز می‌شود.

همه ما عکاسی از طبیعت را دوست داریم. اگر شما هم به دنبال یک بهانه هستید تا عکس‌های جالبی با هنر خود ثبت کنید، رفتن به این باغ را به شما توصیه می‌کنیم.

باغ گل کانادا

طبیعت هزار رنگ در کانادا

وسعت این باغ حدود 22 هکتار است. بازدید در همه فصول سال امکان‌پذیر است و در هر فصل نمایی متفاوت از خود را به شما نشان می‌دهد. باغ بوچارت کانادا در سال 2004 به ثبت ملی این کشور رسید.

جالب است بدانید شروع ساخت این باغ در سال 1909 از یک معدن بلااستفاده بود. یک زمین مخروبه معدن، حال به یکی از بزرگترین باغ گل‌های طبیعی دنیا تبدیل شده است. پس از سال‌ها تلاش این باغ در سال 2012 جایزه باغ شایسته آمریکایی را دریافت کرد.

با ورود به باغ بوچارت، طیف وسیعی از رنگ‌های طبیعت را خواهید دید. این حجم زیبایی در یک مجموعه چند هکتاری شما را به وجد خواهد آورد.

احساستان دروغ نمی‌گوید؛ این جا قطعه‌ای از بهشت بر روی زمین است. در این باغ می‌توانید از مسیرهای باریک و پر پیچ و خم قدم بزنید. اگر در تاریکی هوا در این باغ حضور داشته باشید، شاهد نورانی شدن درختان و لابه‌لای بوته‌ها توسط نورپردازی‌های زیبا می‌شوید.

اما این باغ هزار رنگ دارای چند بخش است. باغ گل رز که یکی از زیباترین قسمت‌هاست، باغ ژاپنی و ایتالیایی، باغ مدیترانه‌ای و باغ غرق شده، بخش‌های متنوع این مجموعه است.

جذب توریست در باغ بوچارت

باغ بوچارت کانادا یکی از جاذبه‌های توریستی کانادا محسوب می‌شود. بسیاری از گردشگران، قبل از سفر به کشوری، مقاصد گردشگری آن کشور را جستجو می‌کنند و برای تماشای آن برنامه‌ریزی می‌کنند. یکی از مکان‌هایی که گردشگران در کانادا انتخاب می‌کنند باغ بوچارت است. زیبایی این فضا باعث شده هر ساله تعداد زیادی گردشگر و توریست از همه جای دنیا پا به کانادا بگذارد و برای یک بار هم که شده این محیط را از نزدیک ببیند.

برای رفتن به این باغ نیازی نیست حتما در ماه خاصی به این مکان مراجعه کنید. هر فصلی را برای رفتن به بوچارت انتخاب کنید شاهد زیبایی‌های خاص آن می‌شوید. در هر فصل جذابیت‌های زیادی از گل و گیاه مخصوص به آن فصل را شاهد باشید.

مکان‌های شگفت‌انگیز مانند باغ گل در ذهن توریست‌های هر کشور باقی می‌ماند.

منبع

معرفی جاذبه های توریستی کانادا

جاذبه های توریستی کانادا


اگر از آن دسته افراد هستید که دلتان با دیدن طبیعت شاد می‌شود، کانادا یکی از مقصدهای گردشگری شما می‌شود. کانادا دومین کشور پهناور در جهان است. این کشور با این وسعت دارای مناظر طبیعی زیبایی است که چشم هر گردشگر را مجذوب خود می‌کند. در این مقاله قصد داریم جاذبه های توریستی کانادا را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد اقامت در کانادا و یا گردش در آن  را دارید، با چند مکان آن آشنا باشید.

شاید فکر کنید کانادا سر تا سر سال برف و یخبندان است. اما به این شکل نیست. آب و هوای کانادا به دلیل محل قرارگیری در نیمکره شمالی طبیعتا آب و هوای سردتری نسبت به ایران دارد. اما به این شکل نیست که همیشه در همه جای کشور برف نشسته باشد و شما از گشت و گذار محروم شوید. این کشور پهناور دارای آب و هوای متنوعی است. شما 4 فصل بهار و تابستان و پاییز و زمستان را در کانادا خواهید دید.

اگر عاشق هیجان تماشای حیوانات از نزدیک هستید، به کانادا سفر کنید. در قسمت شمال کشور کانادا به شهر Churchill

می‌رسید. برای سفر به این منطقه باید مسیری را با قطار به مدت 3 روز طی کنید تا به این منطقه یخ زده برسید. خرس‌های قطبی عاشق سرما هستند به همین دلیل در این منطقه زندگی آنان برقرار است.

طبیعت گردی در کانادا

آبشار نیاگارا! حتما بارها نامش را شنیده‌اید. این منظره زیبا که آن را یکی از زیباترین جاذبه های توریستی کانادا قبول داریم، از وجود 3 آبشار در کنار هم پدید آمده است. این آبشار در مرز آمریکا و کانادا قرار دارد. یکی از دلایل معروف شدن این آبشار سرعت حرکت آب‌های آن در میان دیگر آبشارهای جهان است.

با سفر به کانادا یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های دنیا را خواهید دید. جنگل کاتدرال گرو دارای درختان تنومند و بلندی است که طول آن با صد متر هم می‌رسد. اگر در پایین این درختان بایستید، شاخه انتهایی آن را به سختی می‌بینید.عظمت یک جنگل را با قدم زدن در کاتدرال گرو احساس خواهید کرد.

تماشای پدیده شفق قطبی برای عاشقان این موضوع یک رویاست. با سفر به کانادا آرزوی آنان محقق خواهد شد. برای تماشای این نورهای زیبا از اواخر پاییز تا فصل بهار به منطقه شمال غربی Yukon قابل رویت هستند.

پارک‌های ملی از جاذبه های توریستی کانادا

پارک ملی کانادا

پارک ملی مون ترامبلان، این پارک ملی زیبا  از جاذبه های توریستی کانادا که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، در شهر کبک و در شمال شهری به همین نام قرار گرفته است. در این پارک می‌توانید در مسیرهای مخصوص پیاده روی کنید، در فصل زمستان از پیست اسکی استفاده کنید و همچنین به کوه نوردی بپردازید.

با بزرگترین پارک ملی کانادا آشنا شوید. پارک ملی جاسپر در محدوده رشته کوه راکی قرار دارد. البته در گذشته نام این پارک فیتزوگ بوده اما بعدها نام یکی از تجار کانادا به نام جاسپر هاوزر سال 1907 اسم این پارک تغییر یافت. و اکنون یکی از زیباترین پارک‌های ملی دنیاست.

و اما قدیمی‌ترین پارک ملی کانادا را به شما معرفی می‌کنیم. پارک ملی بنف هم میان رشته کوه راکی و در استان آلبرتا قرار گرفته است. شهر بنف دیدنی‌ترین شهر این استان است و این پارک زیبا در این شهر قرار دارد. 3 پیست اسکی در این پارک وجود دارد و می‌توانید تفریح زمستانی خود را داشته باشید. تفریحات دیگری مانند زمین گلف، استخر آب گرم روباز، پیاده روی و کوهنوردی را در این پارک زیبا می‌توانید داشته باشید. حتی اگر علاقه به فعالیت نداشته باشید، می‌توانید در کنار دریاچه این پارک بنشینید و از منظره رویایی آن لذت ببرید.

معرفی جاذبه های توریستی کانادا

جاذبه های توریستی کانادا


اگر از آن دسته افراد هستید که دلتان با دیدن طبیعت شاد می‌شود، کانادا یکی از مقصدهای گردشگری شما می‌شود. کانادا دومین کشور پهناور در جهان است. این کشور با این وسعت دارای مناظر طبیعی زیبایی است که چشم هر گردشگر را مجذوب خود می‌کند. در این مقاله قصد داریم جاذبه های توریستی کانادا را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد اقامت در کانادا و یا گردش در آن  را دارید، با چند مکان آن آشنا باشید.

شاید فکر کنید کانادا سر تا سر سال برف و یخبندان است. اما به این شکل نیست. آب و هوای کانادا به دلیل محل قرارگیری در نیمکره شمالی طبیعتا آب و هوای سردتری نسبت به ایران دارد. اما به این شکل نیست که همیشه در همه جای کشور برف نشسته باشد و شما از گشت و گذار محروم شوید. این کشور پهناور دارای آب و هوای متنوعی است. شما 4 فصل بهار و تابستان و پاییز و زمستان را در کانادا خواهید دید.

اگر عاشق هیجان تماشای حیوانات از نزدیک هستید، به کانادا سفر کنید. در قسمت شمال کشور کانادا به شهر Churchill

می‌رسید. برای سفر به این منطقه باید مسیری را با قطار به مدت 3 روز طی کنید تا به این منطقه یخ زده برسید. خرس‌های قطبی عاشق سرما هستند به همین دلیل در این منطقه زندگی آنان برقرار است.

طبیعت گردی در کانادا

آبشار نیاگارا! حتما بارها نامش را شنیده‌اید. این منظره زیبا که آن را یکی از زیباترین جاذبه های توریستی کانادا قبول داریم، از وجود 3 آبشار در کنار هم پدید آمده است. این آبشار در مرز آمریکا و کانادا قرار دارد. یکی از دلایل معروف شدن این آبشار سرعت حرکت آب‌های آن در میان دیگر آبشارهای جهان است.

با سفر به کانادا یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های دنیا را خواهید دید. جنگل کاتدرال گرو دارای درختان تنومند و بلندی است که طول آن با صد متر هم می‌رسد. اگر در پایین این درختان بایستید، شاخه انتهایی آن را به سختی می‌بینید.عظمت یک جنگل را با قدم زدن در کاتدرال گرو احساس خواهید کرد.

تماشای پدیده شفق قطبی برای عاشقان این موضوع یک رویاست. با سفر به کانادا آرزوی آنان محقق خواهد شد. برای تماشای این نورهای زیبا از اواخر پاییز تا فصل بهار به منطقه شمال غربی Yukon قابل رویت هستند.

پارک‌های ملی از جاذبه های توریستی کانادا

پارک ملی کانادا

پارک ملی مون ترامبلان، این پارک ملی زیبا  از جاذبه های توریستی کانادا که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، در شهر کبک و در شمال شهری به همین نام قرار گرفته است. در این پارک می‌توانید در مسیرهای مخصوص پیاده روی کنید، در فصل زمستان از پیست اسکی استفاده کنید و همچنین به کوه نوردی بپردازید.

با بزرگترین پارک ملی کانادا آشنا شوید. پارک ملی جاسپر در محدوده رشته کوه راکی قرار دارد. البته در گذشته نام این پارک فیتزوگ بوده اما بعدها نام یکی از تجار کانادا به نام جاسپر هاوزر سال 1907 اسم این پارک تغییر یافت. و اکنون یکی از زیباترین پارک‌های ملی دنیاست.

و اما قدیمی‌ترین پارک ملی کانادا را به شما معرفی می‌کنیم. پارک ملی بنف هم میان رشته کوه راکی و در استان آلبرتا قرار گرفته است. شهر بنف دیدنی‌ترین شهر این استان است و این پارک زیبا در این شهر قرار دارد. 3 پیست اسکی در این پارک وجود دارد و می‌توانید تفریح زمستانی خود را داشته باشید. تفریحات دیگری مانند زمین گلف، استخر آب گرم روباز، پیاده روی و کوهنوردی را در این پارک زیبا می‌توانید داشته باشید. حتی اگر علاقه به فعالیت نداشته باشید، می‌توانید در کنار دریاچه این پارک بنشینید و از منظره رویایی آن لذت ببرید.